[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[Web Creator] [LMSOFT]
Over Optiek Animo

Wie zijn wij
Garantie
Nieuws
In de pers
Contact
  
Handige links

Zorgverzekering
Bril passen
Aanmelden nieuwsbrief
  
Info

Sitemap
Algemene voorwaarden
Disclaimer & privacy
  
Copyright optiek-animo.nl
  
Uw Opticien aan Huis
Veel gestelde vragen


Wat is Optiek Animo?
Optiek Animo is een mobiele opticien aan huis service. Alles wat er bij een reguliere opticien gebeurd, doen wij bij onze klanten aan huis.

Voor wie is Optiek Animo?
Optiek Animo is er voor iedereen! Van jong tot oud.

Wat is jullie werkgebied?
Optiek Animo levert haar diensten in Overijssel en Drenthe. Om een goede en snelle dienstverlening te kunnen garanderen willen wij ons werkgebied beperkt houden tot dit gebied.

Waarom zou ik jullie aan huis laten komen?
Als eerste het gemak natuurlijk.  Wij komen immers naar U toe.
Ten tweede is het prettiger om in uw eigen, dagelijkse, vertrouwde omgeving in alle rust gemeten te worden en in alle rust een mooi montuur te kunnen uitzoeken.

Wat zijn de extra kosten?
Wij rekenen geen voorrijkosten binnen een straal van 40 kilometer en de oogmeting is gratis.

Wat kosten bij jullie de monturen en/of glazen?
De monturen en glazen zijn bij ons zeker niet duurder dan bij een reguliere opticien. Doordat wij lid zijn van het CvZO krijgen klanten zelfs nog een extra korting van 25% bovenop het bedrag van de aanvullende zorgverzekering. Indien u dus aanvullend bent verzekerd kan dit al snel oplopen tot tientallen euro,s per bril. Voor het inslijpen van de glazen berekenen wij √©√©nmalig €8,95. We hebben bij een bezoek altijd honderden monturen bij ons van klassiek tot modern en in alle prijsklassen.

Hoe lang duurt het voordat mijn nieuwe bril geleverd wordt?
Afhankelijk van Uw sterkte en het type glas, bedraagt de levertijd ongeveer 1 – 2 weken.

Mijn huidige montuur is in orde? Kan ik ook alleen nieuwe glazen bestellen?
Jazeker! Dat is geen enkel probleem.

Wat als mijn bril niet lekker zit of kapot gaat?
Als de bril niet lekker zit of kapot gaat proberen wij nog dezelfde dag langs te komen om het ongemak te verhelpen. Het eerste bezoek is gratis, bij volgende bezoeken berekenen wij €15,00. Indien u langskomt op een zittingsdag voor een kleine raparatie dan berekenen wij geen extra kosten.

Is thuis meten net zo nauwkeurig als in een optiekzaak?
Jazeker! Zelfs nauwkeuriger omdat U in uw dagelijkse omgeving gemeten wordt. Wij beschikken over de meest moderne oogmeet-apparatuur. Dezelfde soort als in de winkel, alleen compacter. Na de meting kunt U direct het eindresultaat zien. U kunt direct vergelijken of de nieuwe ondertiteling duidelijker is geworden met de nieuwe sterkte.

Mijn vader/moeder woont in een zorgcentrum. Komen jullie daar ook?
Ja, wij komen bij particulieren aan huis, maar ook in zorgcentra, verpleegklinieken en ziekenhuizen.

Kunnen jullie mensen die bedlegerig, gehandicapt of dementerend zijn ook betrouwbaar meten?
Ja. Wij beschikken over speciale meetapparatuur voor mensen die betrouwbaar op de standaard manier gemeten kunnen worden.

Als ik bij jullie een nieuwe bril en/of glazen koop krijg ik dan nog iets vergoed van mijn zorgverzekering?
Optiek Animo is een wettelijk erkend optiekbedrijf. Wij zijn daarom erkend en aangesloten bij alle zorgverzekeraars in Nederland. Aankopen bij ons komen dus gewoon in aanmerking voor vergoeding door uw verzekering…… mits u de juiste aanvullende verzekering hebt afgesloten. Doordat wij lid zijn van het CvZO krijgen klanten zelfs nog een extra korting van 25% bovenop het bedrag van de aanvullende zorgverzekering.

Wanneer en hoe moet ik mijn bril en/of glazen betalen?
U hoeft de bestelde producten pas bij aflevering te betalen. Wij beschikken over een mobiele PIN-automaat, dus U kunt met de PIN betalen. Uiteraard mag U ook contant betalen.